Bizzomate is een bijzonder IT-bedrijf met een bijzondere cultuur. Daar hoort een unieke stijl in branding bij. Vanuit een herpositionering naar een nieuwe visuele identiteit en van daaruit alle communicatiemiddelen.

Onze samenwerking gaat verder dan een reguliere klant- / bureauverhouding. We worden nauw betrokken bij hun marketing uitdagingen en dat stelt ons in staat om zeer goede resultaten te boeken. 

Build the right thing, build the thing right and build the thing fast!

Bizzomate omschrijft zichzelf als de bruggenbouwer tussen business en IT. 

De cultuur van Bizzomate was met hun 4 P’s al scherp verwoord, de merkidentiteit – waaronder het merkverhaal en de visuele identiteit – moest hierop aangepast worden. Daar gingen we samen mee aan de slag.

 

We brachten eerst de merkwaarden in kaart (inclusief nieuwe positionering en pay-off, concept & huisstijl), vertaalden deze door naar een visual identity. Die visual identity hebben we meteen toegepast in de nieuwe website. Zie www.bizzomate.com

 

En daarna zijn we aan de slag gegaan met Templates (Word en Powerpoint), ook weer in stijl van de visual identity. New business binnenhalen met mooie presentaties, dat werkt! We hebben Bizzomate ook aantrekkelijk neergezet als werkgever; employer branding. Hiervoor zijn we een recruitmentcampagne gestart.

Anne van der Veer, Projectmanager

Wil je meer weten over dit project? Ik vertel je er graag alles over!

Stuur mij een e-mail of bel 020-737 12 79

Hoe kan ik je helpen?

    Bekijk al ons werk