Altijd op zoek naar win-win. Voor onze opdrachtgevers én hun eindgebruikers.

11o6

Het was zes over elf in 1999

Iedereen had zijn Y2K survival kit onder het bed liggen. Wat zou het nieuwe millennium ons gaan brengen? Wat er ook ging gebeuren, het was duidelijk dat de toekomst steeds digitaler zou worden. De avonturier in ons zei: dit is hét moment om onze liefde voor design & digitaal alle ruimte te geven in een nieuwe onderneming. 11o6 was geboren.

Gewapend met de 10 principes van Dieter Rams, begon een oneindig aanscherpen van ontwerpexpertise. Flash. Google Glass. Google Voice. WAP. HTML5. VR. AR. Been there, done that, designed the t-shirt. We weten dat morgen alles weer anders zal zijn dan vandaag. Maar dat één ding altijd hetzelfde blijft: je moet blijven denken vanuit de eindgebruiker om succesvol te zijn.

De 11o6'er in zijn natuurlijke habitat.

11o6

Mooi moment
om af te spreken.

Ja, laten we kennismaken!